Vítejte ve vzdušném prostoru letecké školy FLY FOR FUN
Zkoušky z teorie PPL(A), LAPL(A) NEBO ULL? Zkoušky z teorie PPL(A), LAPL(A) NEBO ULL?
Webkamera - Sazená Webkamera - Sazená Více

Kvalita letecké školy stojí na kvalitě jejích instruktorů. A díky těm našim jsem přesvědčen, že jsme tou nejlepší školou právě my.

Petr Šindelář

Petr Šindelář

Kapitán dopravních letounů Travel Service, tovární a zkušební pilot Aero Vodochody, kde nalétal 6.400 hodin na L410 a 560 hodin zkušebních letů na Aero 270, pilot vícemotorových letadel MEP, pilot a instruktor motorového létání FI(A), examinátor IRE(A),pilot kluzáků, zkušební inspektor ÚCL. Létá od roku 1979 a má nalétáno 14 700 hodin.

Josef Miler

Josef Miler

Létá od roku 1963. Začínal v AK Zbraslavice na VT-109 Pionýr a poté na L-13 Blaník. V letech 1966-1970 studoval ve VLU v Košicích. Zde létal na L-29 Delfín a Mig-21F. Od roku 1970 létal jako vojenský pilot na letišti v Žatci na letounech Mig-21F, PF a PFM. V letech 1979-1984 létal na letišti v Českých Budějovicích na letounech Mig-23MF, ML a L-39 Albatros. Vojenskou kariéru ukončil v roce 2001 na ABTL Čáslav. V letech 1991-2001 byl členem Display Teamu čs. letectva s letounem Mig-23ML-Flogger. Jako předváděcí pilot se zúčastňoval leteckých dnů doma i v Evropě. Má nalétáno 4000 hodin na proudových letounech, 12 hodin na větroních a  5256 na  motorových letounech. Zatím má nalétáno 9268 hodin.

Jiří Salga

Jiří Salga

Od roku 2007 u společnosti TVS, Smartwings. Typová kvalifikace Boeing 737 CL/NG, Cessna 680 Sovereign. Od roku 2015 jako CP na Boeing 737NG, MAX. Celkový nálet okolo 7200h Typové kvalifikace IR/I, TRI na Boeing 737. V naší škole má na starosti hlavně výcviky IR a MCC na simulátoru FNTP II.

Vláďa  Kačerovský

Vláďa  Kačerovský

Instruktor ULLa, dopravní pilot letounů ATPL(A) a instruktor FI(A), dopravní pilot vrtulníků ATPL(H) a instruktor FI(H), pilot kluzáků a instruktor bezmotorového létání, letecký akrobat, vlekař, pilot vícemotorových letounů. S létáním začal v roce 1979, 11 a půl roku sloužil v armádě jako pilot vrtulníků. Od roku 1994 létal pro leteckou záchrannou službu a privátní letecké společnosti. Nalétáno má celkem přes 22 500 hodin.

Standa Vohanka

Standa Vohanka

Létá od roku 1992, zpočátku na větroních, potom motorově v aeroklubu Z 226, 142, 43, trochu L200, plachtařský instruktor. Dnes dopravní pilot, kapitán a instruktor B737,  instruktor létání podle přístrojů, examinátor IR a ICAO English, flight checking & validation test pilot, instruktor létání na kluzácích. V současné době šéfpilot kalibrační letky Řízení letového provozu ČR. Nalétáno má více než 8000 hodin.

Jan Veselý

Jan Veselý

Létá od roku 2012. Začínal na Sazené a věrný je jí dodnes. Je obchodní pilot letounů CPL (A), instruktor motorového létání FI(A) a ULL(A), pilot kluzáků, vlekař a dopravní pilot na letounech typu Boeing 737 u společnosti Smartwings. Nálet více  než 3000 hodin. Nejraději má letadla Zlín a v dopravním létání upřednostňuje B737 MAX 8.

Honza Matúšů

Honza Matúšů

Vedoucí instruktor létání v letecké škole. Dopravní pilot L-410 turbolet a business jetu Cessna citation sovereign. Pilot kluzáků, instruktor ultralehkých letounů, pilot vícemotorových letounů, instruktor motorového létání FI (A) pro všechny druhy výcviků. Nalétáno má více než 4000 hodin, z toho přibližně polovinu jako instruktor a sedlal přibližně 20 typů letadel. Examinátor ICAO angličtiny a lektor teorie. Nejoblíbenější letadlo: Zlín 326

Vladimír Chejnovský

Vladimír Chejnovský

Létat začal v roce 2006 v aeroklubu na větroních, na kterých má cca 150 hodin. Od roku 2013 létám motorově na typech C-150, C-172, PA-28, DA-40, Tecnam P2006T, Zlín 43, Zlín 226. Samozřejmě jeho snem bylo od počátku dopravní létání, což se mu splnilo s Cessna Citation Mustang! Nalétáno má 1100 hodin a na létání ho nejvíc baví svoboda a pocit volnosti.

Michal Raudenský

Michal Raudenský

HT letecké školy. Létá od roku 1992. V létání začínal se vším od nuly i svoje první letadlo si nejprve postavil, aby se mohl naučit létat. Od UL létání se přes instruktora, zalétávacího pilota, PPL a CPL dostal až k instruktorování FI. V současné době je instruktorem na letadlech i vrtulnících, instruktorem Obchodních pilotů, MEP i instruktorem instruktorů, inspektorem LAA pro vrtulníky. V letošním roce 2021 přesáhl 12.000 nalétaných hodin. Ze všech svých létaných typů považuje za nejzajímavější americký vrtulník Talon A600 a z letadel pak historický dvoumotorový letoun Aero 145.

Vítek Novák

Vítek Novák

Létat začal od 14 let na větroních. Postupně se stal pilotem motorových letounů, instruktorem a držitelem celé řady dalších zkratek, které žádnou ženu nikdy neoslnily: SPL FI, CPL(A), FI(A), MEP/IR, ATPL(A). V současné době létá s business jetem Global 6000 a ve volném čase se snaží vysvětlit pilotním studentům, jak nasbírat pytel zkušeností dříve, než dojde pytel se štěstím. Celkový nálet přes 3000h z toho jako instruktor 1300. 

Zdeněk Podskalský

Zdeněk Podskalský

Létat začal v roce 1993 v AK Kralupy nad Vltavou. Zpočátku na kluzácích (SPL) a potom motorově PPL(A). Od roku 2005 kvalifikace MEP a CPL(A) a v 2007 MEP/IR. V roce 2008 začal létat v letecké společnosti Aerotaxi s.r.o. na Beechcraft B350 Super King Air a také jako pilot výsadkového letadla PAC750XL ve Sky Walkers s.r.o. v Mostě. Od roku 2017 instruktor FI(A) a CRI SET PAC750XL, Night a CPL. Jako instruktor nalétal již 250 hodin.

Na typech: L13, L23, L33, VSO10, Z142, Z42, Z43, Z226, Z242, Z326, Z526AFS, L60S, C150, C172, PA28, L200, PA34, PA44, P2006T, P2008, B350, PAC750XL, An2 a C172RG doposud nalétal 4200 hodin.

Nejraději létá s 205tkou (Z226 Trenér), ale létaní na ostatních érách je také moc krásné!

Petr Doubek

Petr Doubek

Petr je vyučený letecký mechanik a v letectví začínal na pozici Flight Test Engineer v letové zkušebně AERO Vodochody. Od roku 2012 je vedoucí výcviku vojenské výcvikové organizace AERO Vodochody pro L-39 a L-159. 
Od 2019 zastává pozici Vice-presidenta Flight Operations & Airport LKVO Vodochody a.s. Jako pilot létal na Ae 270, mezi roky 2012-2014 se zúčastnil zkoušek jako druhý pilot Evektor EV-55 a působil jako pilot C-510 pro soukromou leteckou společnost. Jako externí instruktor působí v základním výcviku v CLV Pardubice, ve Fly For Fun a v AK Kralupy. Celkem nalétal jž více než 3500 hodin.

Ondřej Dvořák

Ondřej Dvořák

Létá od r. 1974, začátek jako všichni aeroklubáci na Blaníku. Pilot i instruktor: SPL, dříve i TMG, PPL(A), ULLa, vlekař PPL i ULL. Nalétáno SPL+ TMG cca 900, PPL cca 1300, ULL cca 700 h. Létá ca 15 typů větroňů, ca 10 typů ULL, Zlíny 126,226,526,42,43,142, Cessny150,152,172, Lancaira L-360 a Brigadýra L-60. Letadlo s velkým L:  všechny z řady Z26, a ty nejlepší: Z-526 AFS nebo Z-126. Obě fungují přesně podle metodiky a k řízení potřebuješ nohy propojené s rukama i hlavou.

Jarda Holub

Jarda Holub

Létá od roku 2012 na letadlech: C150, C172, Z43, Z226, Z142, PA28, L60S, DA40D, T67, Z37, AN2, P2006T. Typy vrtulníku: R22, R44, Cabri G2, EC120. Na letadlech má 410h, Vrtulník 670h, ULL cca 300h, a GLD 20H

Al Waning

Al Waning

Celkem nalétáno 1.500 hodin, ULL instruktor, pilot PPL(A) včetně noční doložky, létá komplexní i ostruhová letadla, pilot vrtulníků PPL(H) Robinson R22 a R44. Nadšený instruktor, který létá pro lásku k létání. Nejvíc ho baví vysvětlování principů letu a předávání vědomostí novým žákům.

David Pacola

David Pacola

Celkový nálet 4.500 hodin z toho témeř 1000 hodin jako instruktor. Instruktor PPL, CPL, MEP, IR, FI. Rovněž pilot ULL a Vrtulníků PPL (H). Bývalý pilot v obchodní letecké dopravě, kde létal jako kapitán a instruktor na typech C 510, C525 a jako kapitán na C560. Létat začal na Sazené ve Fly For Fun a i jako instruktor jí zůstal věrný. Letadla i vrtulníky má rád všechny bez rozdílů. 

Radek Matyáš

Radek Matyáš

Létá od r.2000. Začínal na ULL v Bubovicích, a pak přešel na Sazenou, kde si postupně udělal PPL licenci a také instruktora na ULL. Nálet cca 2500h na ULL a 320 hod. na GA letadlech. Létáním žije a věnuje mu spoustu volného času. Každý rok létá VFR výlety po Evropě.
 
Monika Závorová

Monika Závorová

Klid a přehled, s jakým zvládá mnohdy velice napjaté situace v recepci, jí tu všichni závidíme.